فروش کانکس ماموت

فروش کانکس ماموت

فروش کانکس ماموت

کانکس ماموت که از پرتولیدترین محصولات ماموت می‌باشد كه  مصارفی در مخابرات، کمپ ها، نیروگاه ها و ساختمان های مسكونی به شکل از قبل ساخته شده می باشد که در محل نصب می شود و فروش کانکس ماموت بر اساس سفارش مشتریان صورت می گیرد.

محاسبات فنی، طراحی و تولید اين كانكس ها مبنی بر استانداردها و درخواست و سفارش مشتری صورت می پذیرد.

 مشخصات کانکس ماموت

ورق آلوزينک : با قطر نیم ميلی متر با ۲۵ میکرون رنگ کوره‌ای و ۷ ميكرون پرايمر جهت ایجاد چسبندگی بیشتر فوم که به شکل يك تكه در فضایی در بين ورقها  تزريق می شود.

كف کانکس : ساندويچ پانل با قطر ۵ سانتي متر همراه با ورق آلوزينک در قسمت زيرین و وجود تخته چندلايی در بخش بالایی همراه  با كفپوش پی وی سی.
سقف کانکس : از ساندويچ پانل با قطر ۵ سانتی متر با ورق آلوزينک در دو طرف آن.

انواع کانکس ماموت

کانکس مسکونی یک نوع  از مهمترین محصولات تولیدی ماموت می باشد. از دیگر انواع آن می توان کانکس اداری، کارگاهی، مهندسی، مخابراتی و غیره را نام برد.
نوع دیگر کانکس ها کانکس مخابراتی است که برای استفاده دکل اینترنتی و مخابراتی می باشد. گروه صنعتی ماموت از بهترین تولید کنندگان کانکس مخابراتی و فروش آن در کلیه شهرهای کشور است.

از کانکس های ساده می توان کانکس کارگاهی که برای ساکن شدن کارگران در یک پروژه یا مکان های مستقر در عملیات ساختمانی اشاره کرد. از لحاظ قیمت، کانکس کارگاهی،به صرفه ترین کانکس ها محسوب می شوند.

 

 

یک پاسخ به “فروش کانکس ماموت”

  1. Brianbek گفت:

    Unbelievably individual pleasant website. Enormous info available on couple of clicks.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *