استفاده از ورق آلوزینک

ساندویچ پانل – ورق های آلیاژی و ضخامت آنها

ساندویچ پانل – ورق های آلیاژی و ضخامت آنها

ورق های مورد استفاده ساندویچ پانل ها

ساندویچ پانل – ورق های آلیاژی ساندویچ پانل و ضخامت آنها

ورق آلومینیوم : به دلیل نرمی و دیگر خواص فیزیکی خیلی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد .

ورق گالوانیزه : ورق گالوانیزه شامل فلز روی است و نام اختصاری آن Galvazinc است که همین فلز سبب عدم خوردگی در محیطهایی با رطوبت بسیار بالا میشود.

آلوزینک چیست- ورق آلیاژی ساندویچ پانل

آلوزینک مورد استفاده ساندویچ پانل ۱ – ورق های آلیاژی ساندویچ پانل

ورق های آلیاژی ساندویچ پانل

ورق آلوزینک : آلوزینکAluzinc، فلز گالوانیزه ی نورد شده ، ترکیبی آلیاژی از ۵۵% آلومینیوم ، ۴۳٫۴% روی ، و ۱٫۶ % سیلیکون میباشد . ورقهای آلوزینک در ساندویچ پانل ها در مواقعی استفاده می شوند که دارای شرایط محیطی با اسیدیته ی بالا و فضاهای صنعتی متراکم است . ورق آلوزینک رنگ پذیری بالایی دارد و خط و خش بسیار کمتری می پذیرد و در صورت خط و خش دچار زنگ زدگی نخواهد شد از این رو طول عمر آلوزینک بسیار بالا و سبب بالا رفتن طول عمر ساندویچ پانل می شود . در ضخامت های زیادی مانند ۰٫۵ میلی متر با رنگ های مختلف و متنوع و نوع سوپر پلی استر کوره ای با ضخامت ۲۵ میکرون در بخش بیرونی و ۷ میکرون رنگ پرایمر کوره ای داخلی در مکان اتصال

برای انتخاب نوع ورق آلیاژی ساندویچ پانل و ضخامت ورق ساندویچ پانل باید به نوع آن و نوع کاربرد ساندویچ پانل در مقطع های مختلف ، استفاده در سقفی و دیوار و کف  و مقدار جا به جای گرمایی مورد لزوم مکان مورد استفاده و همچنین مقدار فشاربار یا کشش وارد بر آن و شرایط اقلیمی محیطی و جغرافیایی توجه خاص داشت .

ستفاده از ورق آلوزینک در ساندویچ پانل ها- ورق آلیاژی ساندویچ پانل

ورق آلوزینک ۲- ورق های آلیاژی ساندویچ پانل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *