X

ساندویچ پنل دیواری پیچ مخفی

ساندویچ پانل ماموت-ساندویچ پانل پیچ مخفی

 ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پنل دیواری پیچ مخفی

ساندویچ پانل پیچ مخفی دیواری ، به خاطر فرم خاصی که اورلپ آن دارد طوری نصب می شود که پیچ ها زیر اورلپ پنهان می شوند و سبب زیبایی نما می شوند .

نوع دیگر ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی با ضخامت ۵ سانتی متر تولید می شوند و تنها فرق آنها در شکل لبه های عرضی است و عرض مفید آن ۱٫۱۲ سانتی متر است . این لبه ها طوری طراحی شده اند که اول یک پانل با پیچ وصل می شود و پس از آن لبه ی اورلپ بعدی روی آن پیچ قرار می گیرد و مخفی اش می کند .این حالت ساندویچ پانل پیچ مخفی باعث زیبا شدن سازه و کیفیت نهایی می شود.

ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پانل دو رو ورق  :

ارائه ی انواع پنل های ساندویچی سقفی ، دیواری ، ساندویچ پنلهای پلی یورتانی ، ساندویچ پانل سردخانه ای توسط مرجع معتبر ساندویچ پانل ماموت . ساندویچ پنل از دو لایه و هسته ی مابین آنها ساخته می شود که این دو لایه ، از جنس ورق گالوانیزه و آلومینیوم و آلوزینگ است که آلوزینگ بهترین ورق برای ساندویچ پانل محسوب می شود که مهمترین ویژگی آن رنگ پذیری آن و سبکی و رنگ های مختلف آن است ، ورق های ساندویچ پانل دو رو ورق ، دو رو فویل ، یک رو فویل می تواند باشد. ساندویج پانل ها خاصیت های عالی همچون عایق حرارت و برودت و صوت بودن را داراست . در برابر عوامل طبیعی و جوی که سبب خوردگی و پوسیدگی می شود مقاومت زیادی دارد . وزن سبک ساندویچ پانل ها به اضافه ی دیگر ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی آنها که حاصل استفاده از ورق ها و فوم عایق عالی است موجب استفاده از آنها در پروژهای سوله ، انواع کانکس ، اسکلت ها و ساختمان های پیش ساخته و پوشاندن سقف های شیروانی ، انبارها ، اتاق تمیز ، سردخانه های صنعتی ، کارگاه ها ، کارخانجات ، آشیانه ی هواپیما ها ، مدارس و … میشود. جنس هسته ی عایق ساندویچ پانل های دو رو ورق از نوع پلی یورتان است که بر طول عمر و کند سوز بودن ساندویچ پانل ها موثر است .  در پرژه ی اتاق تمیز هم ، ساندویچ پانل دیواری ماموت مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده از ساندویچ پانل ها در اتاق تمیز هم انجام می شود که ساندویچ پانل دیواری ماموت موجب می نیمم شدن تبادل آلودگی شده و پوشش این اتاقها برای جلوگیری از عبور صوت ، هوا و گرما و سرما ی اضافی بسیار مناسب می باشد.

نماینده ۵۰۱۰ ماموت در استان البرز ، فروشنده و نصاب انواع ساندویچ پانلها ، ساندویج پانل های ماموت ، ساندویج پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، ساندویج پانل پلی یورتان ، ساندویچ پنل اتاق تمیز ، ساندویچ پانل پیچ مخفی ( به نام های بازاری پانل سقفی و دیواری ) ، ساندویچ پانل البرز و … پیش فاکتور در سریع ترین زمان ، لیست قیمت ساندویچ پانل ماموت و مشاوره ی نصب انواع ساندویچ پانل ها در اجرای پروژه ها

شماره های تماس :

۰۹۱۲۱۷۸۰۷۵۴ نعمت الله شاه محمدی

۰۲۶۳۴۴۳۶۱۸۱

 

Categories: دانستنیها
adminx:
Related Post