ساندویچ پانل - ایمنی

ساندویچ پانل – صنعت – ساختمان سازی -۰۹۱۲۱۷۸۰۷۵۴

ساندویچ پانل – صنعت – ساختمان سازی -۰۹۱۲۱۷۸۰۷۵۴

ساندویچ پانل چیست ؟

ساندویچ پانل sandwichpanel جزء مصالح ساختمانی است که می تواند جایگزین مناسب تیغه های آجری و بتنی باشد. چراکه وزنی سبک با استحکام بالا دارد . این مصالح امروزه جای خود را در زمینه های مختلفی یافته است و روز به روز گسترش می یابد خصوصاً در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . ساندویچ پانل ها sandwichpanel شامل دو لایه ورق آلوزینک Aluzinc یا گالوانیزه است و فوم عایق پلی یورتان PolyurethaneFoam بین این دو لایه تزریق می شود . این مواد اولیه تحت شرایطی به هم ترکیب می شوند و با استفاده از دستگاه های به روز و مکانیزم های صنعتی به محصول نهایی تبدیل می شوند . ورق های ساندویچ پانل که با ضخامت های مختلف اما محدود و دلخواه با رنگهای متنوع سفارش داده می شوند . ورق ساندویچ پانل از جنس آلیاژهای آلوزینک Aluzinc  ( که ترکیبی از آلومینیوم و روی می باشد ) یا گالوانیزه ( با نام اختصاری Galvazinc شامل روی ) است . نوع هر کدام از این آلیاژها مزیت خاص خودشان را دارند که در این بین آلوزینک Aluzinc  به دلیل رنگ پذیری زیاد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. آلوزینک که پوششی از آلومینیوم دارد و در رنگ های متنوع تولید می شود تحت هیچ شرایطی خط و خش بر نمی دارد اما اگر به احتمال خیلی کم دچار خط و خش شود به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شود.

ایمنی در ساندویچ پانلها

ایمنی در ساندویچ پانل ها

انواع ساندویچ پانل

پانل سقفی ، پانل دیواری ، ساندویج پانل سردخانه ای ،ساندویچپانل پیچ مخفی ، پانل ساندویچی اتاق تمیز ،ساندویچ پانل کند سوز ، ساندویچ پانل سوله ، ساندویچ پانل کانکس ، ساندویچ پانل پلی یورتان ، ساندویچ پانل دو رو نایلون

انواع ورق ساندویچ پانل

آلوزینک

گالوانیزه

آلومینیوم ( به دلیل شرایط فیزیکی در ساندویج پانل های ماموت استفاده نمی شوند )

انواع فوم عایق ساندویچ پانل

فوم پلی یورتان( فوم عایق مورد استفاده پانل ساندویچ ماموت )

فوم پلی استایرن

پشم سنگ

نصب و فروش انواع ساندویچ پانل ماموت با در نظر گرفتن مزایای ساندویچ پانل ها

نصب پانل های ماموت – فروش ساندویچ پانل

ویژگی های ساندویچ پانل ها

داشتن وزن کم ، استحکام بالا ، عایق صدا ، عایق گرما ، عایق سرما ، مقاومت زیاد ، مقاومت بالا در برابر اشعه فرا بنفش ، حوادث طبیعی ، فشار بار ، خوردگی و پوسیدگی ، زلزله و رانش ، رشد گیاهان و باکتریها و عبور میکروبها ، بهداشتی و ایمن . هزینه های کم باصرفه جویی اقتصادی ، داشتن طرح و رنگ های مختلف و متنوع ، خرید ، حمل و نصب سریع و آسان .

مزایای انواع ساندویچ پانل ها

مزایای ساندویچ پانل

کاربرد ساندویچ پانل

ساندویچپانل ها برای پوشش سقفها و دیوارهای بناها ، ساختمان ها ، سوله ها ، انبارها و … به کار می روند . پنل ساندویچی ها برای ساخت کمپ های صحرایی ، کارگری ، بیمارستانی ، امداد و نجات ، نظامی و … استفاده می شوند . این مصالح ضمنا در پارتیشن بندی ، نمای خارجی و داخلی ساختمانها ، کانکسها ، و ساختمانهای پیش ساخته ، ساختن سردخانه ، ساختن استودیوی صدا ، مکان های پر سر و صدا برای جلوگیری از آلودگی صدا ، عایق کردن دیوارها و ماکت و کاردستی و تابلوی اعلانات و ساختن دکور و فضا سازی های موقتی ، کانکس های سیار و ثابت ، کانتینرهای حمل و نقل ، سقف آلاچیق و ….

فروش و نصب انواع ساندویچپانل توسط نمایندگی ۵۰۱۰

۰۹۱۲۱۷۸۰۷۵۴

۰۲۶۳۴۴۳۲۱۸۱

۰۲۶۳۴۴۶۹۲۲۷

http://www.panel-mammut.com

انواع ساندویچ پانل - پانل دیواری ماموت- ایمنی در ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل – پانل دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *