X

ساندویچ پانل سقفی ماموت

ساندویچ پانل سقفی ماموت

ساندویچ پانل سقفی ماموت

پانل سقفی ماموت

ساندویچ پانل سقفی یکی از انواع ساندویچ پانل ها در تقسیم بندی ساندویچ پانل ها از نظر کاربردی هستند . این تقسیمبندی به شکل زیر می باشند :

ساندویچ پانل سقفی ماموت

ساندویچ پانل دیواری ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت و غیره
ساندویچ پانل سقفی مخصوصا برای سقف های شیروانی مورد استفاده قرار می گیرند. برای پوشش سقف ساختمان ها و سوله و انبار و کارگاه و … از این نوع ساندویچ پانل ها استفاده می شود . با نظر به گامهای ذوزنقه ای و نحوه ی اورلپ ساندویچ پنل سقفی ، احتمال نفوذ آب در آن صفر می باشد. بنابراین عایق رطوبت فوق العاده ای محسوب می شود. جهات طولهای بلند این ساندویچ پانل ها ( بیش تر از ۱۳ متر ) امکان اورلپ بر روی همدیگر را فراهم می آورد . ساندویچ پانل سقفی ماموت به دو صورت دو رو ورق آلوزینک و یک رو ورق آلوزینگ بیرون و فویل آلومینیوم داخلی به ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتیمتر تولید میشود .

طرح ساندویچ پانل سقفی ماموت

ساندویچ پنلهای سقفی با طرح شادولاین ذوزنقه ای تولید میشوند این طرح در سطح ورق ساندویج پانل قابل رویت است و این شرکت برای زیباکردن ظاهر سقف از ساندویچ پانل هایی با طرح سفال ایجاد می کند .

در این نوع پانل ها ورق رو طرح شادولاین ذوزنقه ای و ورق زیر آن صاف یا شیار دار هستند که برای تولید آنها اول ورق ها کویل شکل وارد شرکت می شوند و با دستگاه های تمام اتوماتیک ورق صاف کن بازو صاف  می شوند و بعد از فرم گرفتن با دستگاه رول فرمینگ و با نظر به طرح ورق فرم می گیرد . بین دو لایه ورق ، فوم پلی یورتان به شکل یکنواخت و خطی ریخته می شود و بعد از پخت نهایی ساندویچ پانل ها جهت استفاده در سقف آماده می شوند .

نوع اورلپ این ساندویچ پانل ها باعث ایجاد بهترین آب بندی و زیبا شدن هر چه بیشتر سطح کار می شود . برای انتخاب صحیح ساندویچ پانل های سقفی بر اساس ضریب انتقال حرارتی آنها و فواصل تکیه گاهی و نیز نحوه ی اتصال آنها ، مشخصات فنی و جدول کدگذاری را به شرح ذیل اعلام می دارد :

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی ماموت

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی ماموت

جدول کدگذاری ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش انواع ساندویچ پانل ها و نصب سریع آنها ( پانل سقفی ، پانل دیواری ) ساندویچ پانل سردخانه ای ، ساندویچ پانل پلی یورتان ، پنل ساندویچی و … توسط نمایندگی ۵۰۱۰ ماموت با مدیریت آقای نعمت الله شاه محمدی

۰۹۱۲۱۷۸۰۷۵۴

۰۲۶۳۴۴۳۲۱۸۱

 

 

Categories: دانستنیها
adminx:
Related Post